.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری کنگره بزرگداشت علامتین سعیدالعلما و ملامحمد اشرفی

استاندار مازندران گفت: کنگره بزرگداشت علامه سعید العلما و علما ملا محمد اشرفی با حضور شخصیت های برجسته کشوری، مردم و مسئولان به مدت سه روز در بابل و بهشهر برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، سید علی اکبر طاهایی در جلسه هماهنگی برگزاری این کنگره در ساری افزود: این کنگره با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، آیت الله خزعلی، آیت الله سید احمد خاتمی،حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، حجت الاسلام والمسلمین نقویان و دکتر محمد جواد لاریجانی روزهای ۲۹ ، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه علم و صنعت بهشهر برگزار می شود.

وی با اشاره به افتتاح بارگاه علامه سعیدالعلما در حاشیه برگزاری این کنگره، یادآور شد: از جمله برنامه های دیگری که هم زمان با برگزاری کنگره اجرا خواهد شد، پرده برداری از تندیس و تمبر یادبود این دو عالم بزرگوار، پخش فیلم زندگی نامه ایشان، برگزاری دعای کمیل و ندبه در مزار علامه سعید العلما و پخش پیام تصویری آیت الله جوادی آملی است.

طاهایی، احیا و بازسازی مقابر این دو عالم وارسته را یکی از اقدامات مثبت اعلام کرد و اظهار داشت: معرفی شخصیت های برجسته و عالمانی چون علامه سعید العلما و علامه ملا محمد اشرفی جزء تکالیف همه است.

حجت الاسلام روحانی، امام جمعه بابل نیز در این جلسه با اشاره به نظر مساعد مقام معظم رهبری جهت برگزاری این کنگره، افزود: برای کسب تکلیف جهت برگزاری این همایش خدمت آقا رسیدیم که ایشان فرمودند: خطه شمال دارای عالمان برجسته ای ست که باید احیا شوند که در راسشان سعید العلما مازندرانی است.

وی وجود این عالمان را از جمله برکات استان مازندران دانست و تصریح کرد: آن بزرگواران در زمان حیات به وظیفه خود عمل کردند و ما امروز باید حقشان را ادا کرده و آنها را به نسل جوان معرفی کنیم.
محمود احمدی - خبرنگار شمال نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.